Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

iGPSport SR30 kerékpáros radar és hátsó lámpa

54.990 Ft
Menny.:db
Cikkszám: 150001000008
Gyártó:
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítás: 2025. április 03.
Legyen a biztonságod maximalizálása az első szempont. Légy tisztában mi zajlik mögötted a forgalomban, folyamatos hátratekintgetés nélkül ezzel a forradalmian új radarral, amely egyben több funkciós hátsó lámpaként is üzemel.
Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

iGPSport SR30 kerékpáros radar és hátsó lámpa

ANT+ és BLE támogatott radar és lámpa, telefonokkal is kompatibilis, 1,6km láthatóság, 150m hatótáv, 6 üzemmód, fekete szín

Ha sokat bringázol, és legfőképp sokat főutakon, vagy nagy átmenő autóforgalmú részeken, esetleg nagy szélben, amikor a süvítéstől nem hallottad megfelelően a környezetedet, érezhetted már azt a nyomasztó érzést, ami miatt percenként nézel magad mögé, hogy vajon a mögötted jövő autósok észrevesznek-e időben hogy kikerüljenek? / Biztonságos tempóval közelítenek feléd? Ennek a rossz érzésnek a csillapítására és a biztonságérzeted növelésére fejlesztette ki az iGPSport ezt a kiváló minőségű, kompakt, ám számos jól kigondolt funkcióval rendelkező jármű érzékelő radart, amely ilyen esetekben hang-, és vizuális jelzéssel jelzi számodra a környezetedben megjelenő veszélyforrásokat. Mindezek mellett ez az eszköz egyben egy több funkciós hátsó lámpaként is funkcionál, ráadásul kiemelkedő üzemidővel.

De hogyan is működik? Miért jó ez neked?

Az SR30 egy igazi csúcsminőségű kerékpáros biztonsági kiegészítő eszköz, ami egy bizonyos távon belül (150m) egy mikro-radar segítségével érzékeli a mögötted-feléd közekedő járműveket és ezt jelzi neked a kerékpáros GPS-ed, okos/sport órád, mobiltelefonod kijelzőjén. A radar bringára szerelése, valamint külseje semmiben nem különbözik egy csinosabb kialakítású hátsó lámpától. A nagy csavar viszont ezután következik: az eszközt rá tudod csatlakoztatni a bringás computeredre, órádra, legyen az Garmin, Bryton vagy bármilyen más, szabványos protokollokat támogató (ANT+, BLE) eszközödre (a legtöbb márka és modell támogatott). Vagy ezek hiányában akár telefonoddal is használhatod az applikáció feltelepítése után, a készülék pedig jelezni fogja számodra a mögüled 150 méteren belül közeledő járműveket, azok közeledésének relatív gyorsaságát, hozzád vaqló közelségét, illetve a járművek mennyiségét (8 járműig). Így folyamatos hátratekintgetés nélkül tisztában leszel azzal, hogy mennyire vagy veszélyben az adott útszakaszon, mikor nem szabad hirtelenül balra kikerülni a kátyúkat, és mikor kell méginkább odafigyelned az útra. A biztonságod maximalizálása érdekében hangjelzést, és vizuális riasztást is kapsz a történésekről a már említett eszközödre.

Külön kiemelendő fejlesztés, hogy bolyban való tekerésnél a mögötted lévő bringásokat nem jelzi be közeledő járműként.

A radar funkcióval kapcsolatos leglényegesebb dolgok, amikről érdemes tudnod:

  • Maximum 150 m-ről detektálja a hátulról érkező járműveket
  • Az érkező járműveket 10-120km/h-ig képes érzékelni
  • A radar érzékelője nem nyílegyenes, hanem minkét oldalra 20-20°-ban érzékel így nem csak a közvetlen egyenes vonalban mögötted közeledő, hanem egy kifejezetten nagy, 40°-os sugárban érkező járműveket fogja tudni érzékelni
  • Az eszköz egyszerre maximum 8 különböző közeledő járművet fog tudni jelezni neked, a sebességüktől függően külön visszajelzővel.
  • Vizuális és hangriasztást is nyújt
  • Mezőnyben való tekerésnél a mögötted/melletted tekerő sporttársakra nem jelez be tévesen

Üzemmódok:

Nem szabad elfelejtenünk, hogy a zászlóshajó radar funkció mellett ez az eszköz rendkívül magas minőségű hátsó lámpaként is funkcionál, amely a legerősebb fényerőre állítva egészen 1,6 km-ről látható (!) Emellett a készülék több világítási üzemmóddal is rendelkezik, hogy mindenki minden körülmények között megtalálja az igényeinek, külső környezetnek, napszaknak és leginkább biztonságérzetének megfelelő világítási mintát illetve üzemmódot. Ezek:

  1. Folyamatos mód: nagy fényerővel, általános, hétköznapi használatra
  2. Mezőny/ peloton üzemmód: közepes fényerő, hogy ha bolyban tekersz, akkor se zavard a mögötted lévő sporttársakat
  3. Impulzus mód: nagy fényerő melletti lassú villogás, esti sötétségben való használathoz.
  4. Éjszakai mód: Erős fényerő melletti erős villogással éjszakai tekeréshez.
  5. Nappali mód: maximális fényerő melletti lassú villogás, nappali használathoz.
  6. Radar-mód: ebben a módban sem villogás, sem állandó világítás nincs, csak a radar van működésben

FONTOS kiemelni, hogy a radar funkció bármelyik világításí mód használata közben ugyanúgy üzemel, nem csak a radar-only módban.

Telefonos applikáció:

Az iGPSport az eszközeihez saját, megegyező nevű applikációt fejlesztett, amely segítségével kihozhatod igazán a maximumot a készülékeidől. Az appban látod, hogy a készüléked töltöttsége hogy áll, szinkronizálhatod az első+hátsó villogóidat, de mint fentebb említettük, különálló visszajelzőként is használható a bringás radarodhoz, így ha egy mobiltelefon tartóban a kormányra illeszted a telefonodat, akkor azzal is teljes értékű, valós idejű visszajelzést kapsz a radartól az applikációban direkt erre kifejlesztett radar fül alatt.

Okos- LED:

A készülék elején található egy igencsak hasznos smart-LED visszajelző, amely különböző státuszokról ad neked visszajelzést a villogásától/ fénytől és ezek színétől függően:

  1. Kék színű villogás: a készülék használatban van. Ez radar-only módnál hasznos, amikor a lámpa funkciót nem használod, így akkor is egyértelműen látni fogod, hogy bekapcsolt állapoban van az eszköz.
  2. Folyamatos kék fény: az eszköz frissítés alatt van.
  3. Zöld színű villogás: az készülék tölt.
  4. Piros színű villogás: az eszközben maximum 60 percnyi töltöttség áll még rendelkezésre
  5. Folyamatos piros fény: Valami hiba történt. Próbáld meg újraindítani a készüléket.

Üzemidő:

  • Csak radar üzemmódban: 25 óra
  • Lámpa+ radar módban: 20 óra

Kompatibilitás:

A legtöbb konzolos hátsó lámpával vagy radarral ellentétben ez az eszköz a normál nyeregcsöveg mellett a speciális formájú, D-típusú vagy aero nyeregcsövekkel is kompatibilis a benne lévő rögzítő adaptereknek köszönhetően.

Gyártói videó:

2

Tulajdonságok:

  • ANT+, BLE protokoll támogatás
  • IPX7 vízállóság
  • Méretek : 99x39.7x20.3mm
  • Tömeg: 68.8g
  • Világítás: 1 fő led + 2 oldalsó led + 1 indikátor led
  • Láthatóság: 1.6 km
  • Láthatósági szög: 220°
  • Érzékenység: 150m
  • Radar érzékenyégi szög: 40°
  • Kerek és speciális, aero nyeregcsövekkel is kompatibilis
  • Bluetotth 5.0 és ANT+ támogatás
  • Akkuidő: 20 óra villogó üzemmódban, 25 óra radar módban
  • Töltés: USB C kábellel (a csomag része) 

 A radar használatával a biztonságérzeted megnő, ám továbbra sem szabad elfelejteni a megfelelő láthatóságot. Egy megfelelő első lámpa, és városon kívüli utakon egy fényvisszaverő mellény vagy pánt , vagy más fényvisszaverő kiegészítő nagyban hiozzájárul a testi épséged megóvásához, úgy mint egy jó minőségű bukósisak is.

Gyártó IGPSport
Fajta Hátsó villogó
Felszerelhetőség Nyeregcsőre
Fényerő Magas
Helyzet Hátsó
Energiaforrás Akkumulátor
Szín Fekete
USB Igen

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!