Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

Neuzer Parma női trekking Ebike/Pedelec 6 fokozatú váltó, Bafang motor, nyomaték szenzoros, fekete/kék, 17"

499.990 Ft
Kapható választék:
Kérsz üzembe helyezést?:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:db
Cikkszám: 020050000145
Gyártó:
Elérhetőség: Külső raktárról
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. november 22.
Igazán érdekes elektromos bringa. Első agymotor, nyomaték szenzoros vezérléssel. Alacsony ár, magas komfortérzet.
Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

Neuzer Parma női trekking Ebike/pedelec

28"-os kerék, Bafang első agymotor, 13Ah akkumulátor, 6 fokozatú váltó

Ritka, mint a fehér holló. Egy egészen érdekes koncepciót takar a Parma modellnév. A beugró kategóriában monhatni megszokott első agymotor mellé nem pedálcsapás, hanem a fejlettebb és pontosabb nyomatékszenzor került beépítésre.

Így a rásegítés sokkal természetesebb érzés, mint a pedálcsapás szenzor esetében.

A pedelec kerékpárok tökéletesen alkalmasak azok számára, akik netán nem szeretnek erőlködni, hamar elfáradnak, vagy egyszerűen csak erőfeszítés nélkül szeretnének suhanni kerékpárjukkal. 

Már ez ebikeok körében is elérhető az úgynevezett beugró kategória. Lehet, hogy furán hagzik, de eddig két féle létezett. A prémium, rendszerint magas árú, és az ugyan jó árú, de minőségileg erősen kifogásolható darabok.

A kínai gyártók megerősödésével már két-három rendszerre(márkára) is rá lehet húzni, az "olcsó, mégis jó". A MXUS, Zagon és ezen bringa esetében az Bafang meghajtó rendszerek széles spektrumát kínálja az alacsony árú elektromos közlekedés kedvelőinek. A Neuzer egy jól használható, remek kis brigára építette a rendszert.

A Neuzer Parma elektromos kerékpárok Bafang első agymotorral vannak szerelve, melyek ideálisak városi közlekedésre vagy rövidebb túrákra. Az elektromos rásegítés 3 fokozatban szabályozható, így te tudod beállítani, hogy a terhelésnek megfelelő rásegítést kapj a tekerés során. Van egy alacsonyabb rásegítési mód sík, városi terepre, így nem kell sok önerő a haladáshoz. Kisebb emelkedő esetén érdemes az eggyel nagyobb avagy ECO módba kapcsolni, ha nem akarunk nagy erőt kifejteni a feljutáshoz. Meredekebb emelkedő pedig a turbo mód ad kellő nyomatékot a csúcsig.

A maximálisan kihozható táv 60-70 km egy töltéssel. Pontosan meghatározni nem lehet, hiszen az akku kapacitása függ attól, hogy milyen módban használjuk a rendszert, milyen terepen tekerünk,mekkora a gördülési ellenállás, mekkora az összsúly, mely a kerékpárra terhelődik és természetesen a guminyomástól. A nem megfelelő guminyomás esetén a motor sokkal nagyobb mértékben fog rásegíteni, ami az akkumulátor hamarabbi lemerülését eredményezi, ezért is nagyon fontos, hogy ezt ellenőrizzük.

A nyomaték szenzor méri, hogy mekkore erővel nyomod a pedál, mely jelet ad a motor felé, hogy mekkora nyomatékkal segítse a tekerést. A maximális rásegítés 25 km/h-ig működik, ennek elérése után a motor automatikusan kikapcsol és önerővel száguldhatunk tovább.

A LED megvilágítású kijelzőn nyomon követhetjük az akku töltöttségét és a rásegítést. Az akkumulátor töltést továbbá nyomon követhetjük az akku-n is, mely szintén jelzi a töltöttségi szintet. Érdemes minden használat után tölteni rajta egy keveset, a lítium akkumulátorok szeretik a 20-80 % közötti töltöttségi szintet. Nem tesz jót neki, ha teljes mértékben lemerül. Illetve téli időszakban ne tároljuk kint az akku-t. Ha a kerékpár hidegben áll, érdemes az akksit egy melegebb helyiségbentárolni, mely minimum 11-13 C°-os (pl:.garázs, tároló) vagy annál melegebb részen a lakásban, hiszen egyetlen akkunak sem tesz jót a hideg idő, tehát célravezető melegen tárolni a hosszabb élettartam megőrzése érdekében.

Ha huzamosabb ideig nem használjuk a kerékpárt, érdemes az aksira 2-3 havonta rátölteni minimum 60 %-os töltöttségig, hogy ne merüljön le teljesen és ezzel növeljük az akksi élettartamát. Amennyiben az akku a kerékpáron van és be van kapcsolva a rendszer, tilos eltávolítani az akkumulátort. Minden esetben előbb kapcsoljuk ki a rendszert és csak utána vegyünk ki az akksit. Karbantartási igénye alig van. A kerékpár a megszokott normál bicikli karbantartását igényli, a motor pedig jó értelemben igénytelen és így nem kell azon aggódnunk, hogy szervízbe hordjuk a kerékpárt.

Az akku 4-6 óra alatt feltölthető. A kapacitásából normál felhasználás mellett évente 5-8 %-ot veszíthet az akkumulátor. Elemes világítással felszerelt, így nem csökkenti az akkumulátor üzemidejét.

A kerékpár fontosabb jellemzői és kiegészítői között érdemes megemlíteni a hátul felszerelt csomagtartót, mely alkalmas táskák és kosarak befogadására egészen 25 kg-ig. A kerekek pedig masszív, duplafalú, szegecselt felnikkel van ellátva a nagyobb terhelhetőség érdekében. Valamint minden felszerelt trekking kerékpárunk, rendelkezik sárvédőkkel.

Gyártó Neuzer
Motor gyártója Bafang
Motor típusa Bafang 8Fun első agymotor
Fő rendszer paraméterek 36V, 250W, pedálrásegítés
Rásegítés mértéke 5 fokozatú, kormányról vezérelhető
Maximális támogatott sebesség 25 km/h
Hatótávolság ECO módban maximum 80km
Hatótávolság Turbo módban maximum 30km
Akku kapacitás Phylion 36V, 13Ah, (Panasonic cellás)
Akkumulátor rögzítése Csomagtartón
Kijelző Bafang T320 LED
Szenzor típusa Nyomaték érzékelő
Sebességfokozatok száma 6
Fék Promax V-fék
Kerékagyak Bafang agymotor / Quando alu
Küllők Acél

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!