Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

KTM Macina Central 7 Ebike Bosch Active Line meghajtás női monováz, matt kék, 46cm

1.049.990 Ft
Kapható választék:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:db
Cikkszám: 020000000273
Gyártó:
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. december 03.

Korábban leküzdhetetlen emelkedők megmászása? A szokásosnál messzebb jutás? Együtt tekerés erősebb csapattal? Izzadtságmentes munkába járás? Könnyed gyerekhordás bölcsibe, oviba?

Nehezebb mozgású esetleg idősebb emberek éltető és fenntartható testmozgása? Rehabilitáció? Környezet szeretet? IGEN, ez mind-mind a pedelec-ek (más néven e-bike-ok vagy pedálrásegítéses elektromos kerékpárok) sajátja... Sőt van még egy mindent vivő lapunk: a testmozgás élménnyé válik általa!

Ha kipróbálod, Te is érezni fogod! Pláne egy valódi KTM nyergében...

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

KTM Macina Central 7 E-bike vagy pedelec

városi vázgeometria, Bosch Active Line motor, 400Wh akkumátor, 7 fokozatú agyváltó, 46cm

Komfort jegyében került összeállításra minden eleme. A kényelemből jelesre vizsgázó városi, alacsony átlépési magasságú váz egyenes derekú tekerést tesz lehetővé. Széles nyereg, csuklótámaszos ergonomikus markolat, hajlított kormány és még sorolhatnánk... Amíg a "hagyományos" városi bringák tényleg csak a városban teljesítenek jó, addig az elektromos rendszerrel szerelt társaikkal a túrázás sem lehetetlen. Ha csak és kizárólag a minőségi időtöltés a cél, akkor megtaláltad a legjobb bringát. Milyen technika mizsukál a bringa alatt? Íme:

 

A Bosch Active Line generációs meghajtó egység:

A KTM Macina Central 7 a paletta beugrójával a 40Nm-es maximális nyomatékkal rendelkező egységével lett felszerelve. A mindennapos városi közlekedéshez tökéletesen elegendő. Ne feledjük, hogy az ebike-ok hajnalán ez a nyomaték is nyaktörőnek számított. :)

Többféle rásegítési mód közül választhatsz. ECO, TOUR, SPORT és TURBO. Sorrendben 40%, 100%, 170% és 250%-os a rásegítés mértéke. Ezt a távirányítóval tudod vezérelni. Azért csak óvatosan a Turbo móddal, elég durva megindulást produkál a gép itt, és az akkumulátor töltöttségére sincs jó hatással. ;)

 

Az Intuvia kijelző információi és használata:

A levehető folyadék kristályos (LCD) kijelzőn a legfontosabb információkat látjuk illetve itt kapcsoljuk be a rendszert, a kerékpár világítását (ha van), a szervizek ide csatlakoztatják a diagnosztikai eszközt illetve akár a telefonunkat is tölthetjük egy megfelelő USB kábel segítségével. Az LCD kijelző háttér világítással rendelkezik, ami a bekapcsoláskor automatikusan aktiválódik. A kijelzőn látható vagy választható funkciók az alábbiak:

 

  • a kiválasztott rásegítési mód (ECO, TOUR, SPORT és TURBO)
  • az akku töltöttsége (ami az akkumulátor oldalán is látható). Egy-egy mező 20-20%-ot jelent.
  • az aktuális sebességünk
  • összes megtett út kilométerben (halmozott, nem törölhető)
  • napi megtett út (törölhető érték)
  • a becsült hatótávolságunk (érdemes megfigyelni akár álló helyzetben a különböző rásegítési módoknál a becsült hatótáv változásokat)
  • kerékpározással töltött idő (törölhető érték)
  • átlagsebesség (törölhető érték)
  • maximális sebesség  (törölhető érték)
 

Vitál Club szaki: a Bosch Intuvia kijelzőt fixálhatjuk egy csavarral a konzolon, vagy könnyedén levehetjük, ha parkolunk valahol. Bármelyik leehetőséget választjuk, megóvjuk vele az értékes központi kijelzőnket. 

 

A rásegítő mód kapcsolója:

A rásegítő módokat egy úgynevezett távirányítóval vezéreljük, ami az Intuvia központi displayhez kapcsolódik. A vezérlő a bal oldali markolat mellett közvetlenül helyezkedik el, így biztonságosan, a markolat elengedése nélkül tudunk választani az öt mód közül (az első a kikapcsolt állapot, amikor az elektromos rásegítés nem működik, vagyis kerékpárunkat csak a saját erőnkkel hajtjuk). Ugyanezen a vezérlőn találjuk a Walk assist vagyis tolás segítő funkció kapcsolóját, ami 6 km/h tempóig segít bennünket feltolni a kerékpárunkat kaptatókon, meredek utakon, partoldalakon vagy jelentősen megrakott állapotban. Találunk még egy I mint információ gombot, mellyel a központi Intuvia display által mutatott értékek közül választhatjuk ki éppen azt, amire kíváncsiak vagyunk (megtett táv, becsült hatótáv, átlag  sebesség stb.). 

 

Az akkumulátor:

A Li-ion technológiájú PowerPack 400 félig a vázba integrált megoldásként szebb és kevésbé sérülékeny, mint a külső akkumulátorok. Az akku cilinder zárral védett az illetéktelenek ellen. Oldalán 5 LED jelzi a töltöttségét (mindegyik LED 20%-ot jelent). Élettartama minimum 500 töltési ciklus, ami a gyakorlatban 4-7 évet jelent.Töltése (teljesen lemerült esetben) 3,5 óra. Természetesen a kerékpárhoz tartozék az eredeti Bosch töltő. Az akku 40 darab Li-ion cellát tartalmaz. A cellák működését az akkupakkba épített elektronika folyamatosan figyeli, gátolja a túlmelegedést és a teljes lemerülést is. Ha az akku lemerült (a kijelzőn az első akku szegmens is üressé vált) a világításunk és a kijelzőnk még körülbelül két órán keresztül működik, azaz eljuthatunk biztonságosan az első konnektorig :) A korszerű akkupakkunk súlya mindössze 2,5 kg (töredéke egy hasonló kapacitású ólom akkumulátorénak). Az akku töltő a kerékpár tartozéka.

 

Vitál Club Szaki:  Az akku a kerékpárból kivéve is tölthető, így kis súlyának köszönhetően bárhová magunkkal vihetjük és feltölthetjük.

 

A "misztikus" hatótávolságról néhány gondolat:

A téma sokrétűségét jól mutatja, hogy a KTM Macina Central 7 egy feltöltéssel megtehető távolsága a hivatalos adatok szerint 60-180 kilométer között változik. Mitől is függ ez az adat? Röviden mindentől... Néhány példa a szemléltetés érdekében:


  • az alkalmazott rásegítési mód (emlékeztetőül az erőnk 40, 100, 170 vagy 250%-a válaszható)
  • a kerékpározási stílusunk (elinduláskor maximálisan hagyatkozunk a motorra vagy mi is nyomjuk a pedált)
  • a pedálcsapás számunk (a motor 75 pedálfordulat / perc hajtásra van optimalizálva, akkor működik a leghatékonyabban)
  • a kerékpáros súlya (+ az esetleges csomagoké)
  • az akku töltöttsége
  • a domborzat
  • az útburkolat milyensége
  • a szélerő
  • a gumiköpenyek profilja és nyomásértéke
  • használunk világítást vagy sem
  • a környezeti hőmérséklet   

  •  

Vagyis nem véletlen, hogy nem publikálnak a márkák egzakt értékeket, hiszen az egyenlet sokismeretlenes... Persze ha be tudjuk helyettesíteni az ikszeket, máris pontosabbat képet kapunk. Ebben segít nekünk a Bosch hatótáv kalkulátora, ami nagyon beszédesen mutatja be a hatótávolság kérdéskör sokrétűségét. Kérjük kattints a Bosch emblémára és állítsd be a súlyodat, a motor típusát, az átlagsebességedet, az akku kapacitását és még több adatot:


 

Vitál Club Szaki: Sík úton - hacsak nem merültek le a saját bio-akkumulátoraink - javasoljuk mindig használd az ECO funkciót, így az akku energiáit a komolyabb szintkülönbségek esetén mozgósíthatod.

 

A mechanikus részek:

A váz a KTM-től megszokott prémium minőségű alumínium ötvözet, melyet hidroforming technológiával és változó falvastagsággal tesznek olyan erőssé, ami akár 130 kg terhelést is elvisel. A fél-integrált akkupakk, a rejtett kábelezés, a direkt tárcsafék rögzítés és az integrált kitámasztó tovább javítják az általános közérzetünket.

Az e-bike specifikus Suntour CR85 E25 teleszkóp erősített rugózó egységet tartalmaz.

A váltás az évtizedes hírnévnek örvendő 7 fokozatú agyváltó. Példátlan megbízhatóság, vaj puha működés.

 

Összefoglalás: tekintsük át még egyszer a pedelecek vagy e-bike-ok előnyeit:

 
  • Akkor is élménnyé válik a kerékpározás, ha egyébként nem vagyunk túl sportosak.
  • Kellemetlen emelkedőket is le tudunk küzdeni az elektromos rásegítéssel.
  • A korábban esetlegesen elképzelhetetlen távokat is leküzdhetjük.
  • Ha baráti körünknek, családunknak netán jobb a kondíciója, akkor is tudjuk tartani velük a tempót.
  • Ha munkába járunk, sem kell izzadtan megérkeznünk.
  • Akár nagyobb csomagokat is szállíthatunk.
  • Csendes és környezetbarát, nincs károsanyag-kibocsátás.
  • Üzemeltetése töredéke egy autónak.
  • Kerékpárnak minősül vagyis nem kell hozzá jogosítvány és kötelező biztosítás.
  • Az e-bike-ot is kell tekerni. Jobb keringés = hosszabb élet!

 

Jól tudjuk, hogy komoly döntés és beruházás egy elektromos kerékpár vásárlása, ezért ha bármi kérdésed van, örömmel állunk rendelkezésedre, sőt kérünk is, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén.

 

Sok vidám kilométert kíván egy e-bike nyergében a Vitál Club csapat!

Gyártó KTM
Motor gyártója Bosch
Motor típusa BOSCH SI-A4I2 Active Line
Fő rendszer paraméterek 36V, 250W, pedálrásegítés
A motor maximális nyomatéka 40Nm
Rásegítés mértéke Eco 40%, Tour 100%, Sport 170%, Turbo 250%
Maximális támogatott sebesség 25 km/h
Hatótávolság ECO módban maximum 120-180km
Hatótávolság Turbo módban maximum 40-70km
Akku kapacitás 400Wh Bosch PowerPACK
Akkumulátor rögzítése Félintegrált, kulccsal zárható
Kijelző Bosch Intuvia LCD folyadékkristályos, távvezérlővel
Szenzor típusa Nyomaték érzékelő
Váz jellege és mérete női, 46 cm
Teleszkóp Suntour CR85-E25 rugós, hidraulikus lockouttal
Váltó Shimano Nexus 7 agyváltó
Sebességfokozatok száma 7
Fék Magura HS11 Evo2 hidraulikus abroncsfék
Kerékagyak Shimano Acera T3000
Súly 24,5kg

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!