Leírás és Paraméterek
Csepel Royal 3* singlespeed vagy fixi kerékpár helyi közlekedésre
férfi, sárga, 52cm-es vázzal
Nem
Nem, nem a legsokoldalúbb bringa. Nem, nem is a legkényelmesebb. Sőt még műszakilag sem a csúcs.
Igen
Akkor meg miért ezt? Mert magyar, mert stílusos, mert egyszerű, olcsó fenntartani, és mert egyszerűen csak akarni fogod. Ha még nem láttad élőben, akkor első látásra beleszeretsz, ha már láttad, akkor azóta erre vágysz ugye?
Váz:
Az edzett acél, mint vázanyag általában a beugró kategóriát szokta jellemezni. Erőssége mellett sajnos a súlya is elég nagy a CrMo ötvözetű acél és az alumínium társakéhoz képest. Ennek ellenére egy rendkívül stabil és összességében egészen könnyű kerékpárt sikerült építeni a Csepelnek.
Az teljes tömeg nem éri el a 11kg-ot. Viszonyításképpen ilyen súlyért lazán több, mint fél millió Forintot kell a pénztárnál hagyni, ha egy MTB-ot vásárolnál.
A vázgeometria is a klasszikus 1-1-1-es arányú. Tehát a nyeregváz cső, a felsőcső és a fejcső-első tengely távolság ugyanakkora. Az érzés tényleg olyan, mintha egy 30 éves félverseny Csepelre pattannánk fel.
Meghajtás:
Mondhatni a legegyszerűbb meghajtó rendszerrel rendelkezik, amit kerékpárokon valaha csak használtak A hátsó, úgy nevezett flip-flop agy gyárilag 1 fokozatú racsnis "módra" van beállítva. A kerék átfordításával tudod aktiválni a fixi (örökhajtós) módot. Ezt csak profiknak ajánljuk!!!
Se váltó, se semmi extra bigyó, ami megzavarná a gondtalanságot.
Fékek:
Csepel, illetve Saccon markájúak. Na itt jön be a modernség egy kicsit a képbe. A két forgáspontos patkó fékek nagy fékerővel bírnak és jól beállíthatók. Tipp! Ha puhább komponensű fékbetétet raksz bele, egészen ragadós lesz. :)
Kerekek:
Csepel bringának Csepel kerekek. Az agyak tippünk szerint Joytech márkájúak. CNC-zett, polírozott test, ipari csapágyakkal megfűszerezve. Jól bírják a strapát. Egy ilyesfajta helyik közlekedésre szánt bringánál mondhatni örökös darabok. A felnik RMX gyártmányú magas peremes kivitelűek, természetesen dupla fallal. Kicsit nehezek ugyan, de bírják a városi pádkázásokat és a rossz utakat. A küllők pedig szinterezett fekete acél küllők. Igen, szinterezettek, nem ilyen festett izék. A köpeny tekintetében a választás pedig a Kendára esett. Na jó, ha valamit azonnal cserélnél a bringán, akkor ez legyen az. Valami defektmentesre vagy jobb tapadást biztosítóra.
Egyéb alkatrészek:
Szintén a Csepel saját márkás alkatrészeiről beszélünk. A kormány, kormányszár, nyereg, nyeregcső remekül egészíti ki a bringát. Velük lesz tökéletes egész.
Eredeti gyártói cikkszám | 93751300YL |
Évjárat | 2020 |
Kerékabroncs fajtája | Duplafalú-erősített |
Terhelhetőség | 120kg |
Gyártó | Csepel |
Felhasználási terület | Helyi ingázás |
Nem | Férfi |
Váz (anyaga) | Acél |
Váz mérete | 52cm |
Kerék méret collban | 28" |
Villa vagy teleszkóp | Csepel ROYAL 3* edzett acél |
Fokozatok száma | 1 fokozatú |
Első váltó | nincs |
Hátsó váltó | Nincs |
Hajtómű fajtája | Négyzetkúpos |
Hajtómű | Csepel LASCO FI-PF42D1, 165MM 42T 1/8 |
Hajtóműcsapágy | MONOBLOKK 103MM CHINHAUR CH52EN |
Fogaskoszorú | RACSNI 1-ES 16T RMS 525260400 |
Fék fajtája | Patkó fékes |
Fék | Csepel SACCON AS2.2A ALU 38-52MM |
Fékkar | Csepel RACE SX FEK/FEK SACCON LRA3.2 |
Felnik | Csepel RMXT GBS ROYAL 3*, 622X14mm, 32 lyukas |
Küllők | Acél |
Köpenyek | Kenda K-1029 30TPI, 700X26C |
Kormányszár | Csepel AHEAD 60MM 20FOK 25,4MM 28,6MM |
Kategória | Fitness |
Nyereg | VELO VL-1356 FEHÉR ALAP |
Világítás | nincs |