Leírás és Paraméterek
Continental RevoSealant defektmentesítő folyadék
RevoSealant defektmentesítő tömlős és tubeless rendszerekhez, 240ml
Az autóiparban már régóta bizonyító Continental defektmentesítő és tömítő folyadék megérkezett a kerékpárokhoz is. Természetesen továbbfejlesztve a kerékpározás támasztotta követelményekhez. Az ammónia és fehérje mentes RevoSealant nem csak akkor használható, ha már megtörtént a baj, hanem a probléma megelőzésére is, kisebb-nagyobb lyukak,vágások megelőzésére és kezelésére. Ez annak köszönhető, hogy nem tartalmaz semmilyen olyan anyagot, ami kémiailag oldhatná vagy oxidálhatná a tömlőt, köpenyt vagy esetleg a felnit.
Eltömít szinte minden lyukat, sőt még a kisebb szakadásokat is, sokszor anélkül, hogy azt a nyeregben ülve észrevennénk. A RevoSealant óriási előnye, hogy az új formula miatt a tömítő egyaránt használható tömlős, szingós és tömlő nélküli (tubeless) rendszerekhez is.
Kompatibilitás: Tömlős, szingós és tömlő nélküli rendszerekhez is használható.
- A belsőgumis rendszereknél annyi a kitétel, hogy a tömlőknek kiszedhető szelepmagosnak kell lenniük, hogy be lehessen tölteni a folyadékot.
- Tubeless kerkekenél pedig a felni tubeless-ready kell hogy legyen, szükségünk lesz egy megfelelő tubeless felnitömítő szalagra, illetve szintén tubeless kompatibilis szelepekre és köpenyre.
Megfelelő mennyiség meghatározása: Mivel egy 26"x1,75 és egy 50-622 méretű belsőgumi légtárfogata között lényeges különbségek vannak, illetve a felhasználási körülmények, hőmérsékélet is befolyásolja a kellő mennyiséget, így egy irányadó számot tudunk adni: egy 29"x2.0 vagy 50-622 tömlőbe/tubeless köpenybe átlagosan 120ml folyadék szükséges. Így a 240 ml-es tubus egy kerékpárhoz elegendő.
Instrukciók a folyadék betöltéséhez betöltéshez:
- Mindenek előtt győződj meg róla, hogy a köpeny megfelelően illeszkedik az abroncson
- Rázd fel alaposan a tubust
- Tekerd ki a szelepmagot, igazítsd 3 vagy 9 órához a szelepet, és töltsd be a megfelelő mennyiségű folyadékot (irányadó mennyiségek a táblázatban)
- Tekerd vissza a szelepmagot
- Lasssan fújd fel a megfelelő kb 2,5 bar-ig a kerekeket, közben folyamatosan meggyőződve róla, hogy a gumiperemek a helyükön vannak és megfelelően illeszkednek
- Rázd és forgasd meg a kereket, hogy a folyadék megfelelően terítődhessen benne
- Fektesd a kereket 15-15 percre mindkét oldalán, megforgatás közben pedig rázd meg kicsit
- Tubeless rendszer esetén érdemes víz alatt/szappanos vízzel körbetörölgetve meggyőződni a megelelő tömítettségről.
- Addig ismételd a folyamatot amíg nem tömített megfelelően a rendszer
- Fújd a megfelelő nyomásra, és irány bringázni. FONTOS! Pumpálásnál a kereket forgasd úgy, hogy a szelep legfelül legyen és várj 15-30mp-et a pumpálással. Erre azért van szükség, hogy folyadék lefolyhasson a belső oldalán és ne tömítse el a szelepet.
Egy videós segítség a belső nélküli rendszer beüzemeléséhez:
Tubeless köpeny illetve rendszer beüzemelésénél rögtön nagy nyomást kell adni a guminak, hogy az a helyére pattanva tudjon rögtön tömíteni és igazodni, ehhez sok esetben kompresszor, vagy egy tubeless-pumpa fog kelleni. Ha nincs ilyen felszerelésed otthon, kérd szakszerviz segítségét a szakszerű és biztonságos beüzemelés érdekében.
A szerelés szakszerű folyamatát elősegíti és nagy mértékben megkönnyíti egy jó gumiszerelő szerszám, és egy jó minőségű pumpa.
Gyártó | Continental |
Fajta | Defektmentesítő |
Kategória | Gumiragasztás |