Leírás és Paraméterek
Csepel Rapid 3* 2.0 ciklokrossz kerékpár
férfi, matt-naracssárga, 51cm-es vázzal
Nem, nem a legsokoldalúbb bringa. Nem, nem is a legkényelmesebb. Sőt még műszakilag sem a csúcs.
Akkor meg miért is ezt? Mert ennyire magyar, stílusos, egyszerű és olcsón fenntartható élménybringát nehezen találnál másikat.
Az edzett acél, mint vázanyag általában a beugró kategóriát szokta jellemezni. Erőssége mellett sajnos a súlya is elég nagy a CrMo ötvözetű acél és az alumínium társakéhoz képest. Ennek ellenére egy rendkívül stabil és összességében normál súlyú kerékpárt sikerült építeni a Csepelnek.
A teljes tömeg 13 kg körül van. Viszonyításképpen ilyen súllyal rendelkeznek a középkategóriába tartozó MTB-ok.
A vázgeometria a klasszikus 1-1-1-es arányú. Tehát a nyeregváz cső, a felsőcső és a fejcső-első tengely távolság ugyanakkora. Az érzés olyan, mintha egy 30 éves félverseny Csepelre pattannánk fel.
Eredeti gyártói cikkszám | 93758018MO |
Évjárat | 2021 |
Kerékabroncs fajtája | Duplafalú-erősített |
Terhelhetőség | 120kg |
Gyártó | Csepel |
Felhasználási terület | Sport |
Nem | Férfi |
Váz (anyaga) | Acél |
Váz mérete | 51cm |
Kerék méret collban | 28" |
Villa vagy teleszkóp | HiTen acél , 1-1/8 |
Fokozatok száma | 18 fokozatú |
Első váltó | Shimano Sora |
Hátsó váltó | Shimano Sora |
Váltókar | Shimano Sora |
Hajtómű fajtája | Négyzetkúpos |
Hajtómű | Shimano Sora 5/34 fogas |
Hajtóműcsapágy | Monoblokk |
Pedál | nincs |
Fogaskoszorú | Shimano 9 fokozatú |
Lánc | KMC |
Fék fajtája | V-fékes |
Fék | Mini-V |
Fékkar | Shimano Sora |
Felnik | Csepel Ringo 622 x 14mm |
Kerékagyak | Shimano Sora |
Küllők | Acél |
Köpenyek | Kenda |
Kormány | Csepel Race |
Kormányszár | Csepel Goto , 25,4 mm |
Kormánycsapágy | Csepel Corba , 1-1/8 |
Kategória | Ciklokrossz |
Markolat | Csepel Flux |
Nyereg | Csepel Puhos |
Nyeregcső | Csepel alu , 27,2 x 400 mm |